onsdag

Jahopp, min och Peters ensamvecka är nu slut och herrejesus vad underbart det har varit att bara ta hand om varandra. Båda två jobbade förra veckan så vi var sådär lagom pigga varje kväll men mös en massa och jag började se Prison Break från början igen och på en veckas tid har jag nu sett klart säsong ett och två. 

    Häromdagen hade vi full rulle här med två av Peters kompisar och den enes flickvän och kompis. Tv-spel och fotbollskväll och det blev kanske lite väl livat efter fotbollen när singstar plockades fram och det skrålades ganska rejält. Peters och Johans tolkning av Di Levas Vem ska jag tro på? blev ganska oslagbar, eller ialllafall Johans tolkning eftersom Peter efter första refrängen låg på golvet och vek sig av skratt. 

   Och Sami har fått bo hos sin pappa i ett par dagar också, men nu är han hemma i Trollhättan igen och det är han nog ganska glad för tror jag. 
   Jag ska inte sitta här och skriva hela dagen, funderar faktiskt på hur jag ska lägga upp min dag. Hade gärna dragit runt med någon på stan här, men det är lite svårt att få ner någon nu .. Man kanska skulle packa ihop sig och åka ut till Saltholmen eller något? Hmh, bra fundering. Ska iallafall kolla vädret på SMHI och ta mig iväg utåt nu!
En tur på stan lär det bli sedan iallafall .. :)


puss och hej
leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0