Längesedan ..

Vad det är underbart att det tar mig nästan en kvart att komma in på bloggen, men nu är jag äntligen inne alltså! Mycket har hänt sedan jag skrev sist och nu är det alltså mindre än 24 timmar kvar till vår resa. Äntligen kan man lugnt säga! Här packas det som tusan och det börjar bli ganska pirrigt nu, det måste jag faktiskt erkänna. 

Men som sagt, det var ett tag sedan. Jag har lovat bilder från fixningen på rummet men eftersom ingen kamera hemma har fungerat så har det inte blivit någonting av det. På något mirakulöst sätt började min kamera att funka igår efter att ha varit sönder i nästan tre månader. Kanske var det efter löftet att aldrig mer behöva komma nära något annat djur än Sami och Timo? Nå, det är ett löfte jag lär hålla i allafall. Funderar på att köpa en sån där stötpinne att mota bort övriga odjur med. mohaha. då hade jag mått!

Nåja, jag ska nog se till att springa runt och fotaimorgon när jag ändå ska se till at få saker gjorda så då kommer nog bilder upp. Sedan ska jag se till att lägga in ett lååångt inlägg från turkiet med bilder och liknande, men det ska jag försöka göra från Peters dator tror jag. Bloggen funkar bättre där .. Och när jag kommer hem från Turkiet ska pappa och jag åka och köpa dator så då kanske det kommer inlägg därifrån istället ;)
Nåja, nu ska jag försöka få bort det sista från min säng så ska jag nog lägga mig i sängen och läsa sedan. Wihoo!
TURKIET IMORGON!


det får nog bli film ikväll för att kunna somna tror jag (:  

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en jättebra resa nu och hälsa Peter :)

2008-07-31 @ 02:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0