gliiitter *

idag tänker jag inte skriva något långt inlägg, mest bara berätta vad som har hänt idag. typ.
jag har:
* jobbat tre och en halv timme. kom på när klockan var 11.48 att jag slutade för 18 minuter sedan. men övertid ger ju klirr i kassan!
* klagat över sommarvikarien som sålde kaffebrödet idag. ingen personalrabatt av henne. fuck you.
* shoppat på paduro och handlat för 339 kronor. men grejer för nästan 200 kronor får jag hämta där när det kommer in nästa vecka så det är liksom inte köpt riktigt än.
(och jag hoppas på att få nya bilder på mina kort jag gjort så att nya bloggen kan komma igång)
* handlat lunch för 17 kronor. ett salladshuvud för 10 kronor, en avokado för 5.90 och en tomat och lite sockerärtor för resterande 1.10 kronor.
* legat i Peters säng under eftermiddagen och bara slappat. skönt som fan och välbehövligt. har haft cpont i huvudet hela natten och morgonen plus att jag har sovit skitdåligt så att ha en tidig dag behövdes idag.
* bakat och lagat mat tills Peter kom hem. Det blev kycklingspett i ugn med råstekt vitlökspotatis och guaccamole. Till efterätt serverades kladdkaka. FÅr ta med mig en bit till jobbet imorgon så jag slipper köpa dyrt kaffebröd inne i hallen.
*haft ganska mysig kväll ensam i lägenheten med söttrollet och tagit en mysig dusch och sedan kikat på all access.


imorgon blir det jobb från 8.30 till 15.30 och sedan direkt hem till Trollhättan och till sportlife.
Har bokat soltid och ska se till att få lite mer färg nu .. Men men, ser fett fram emot jobb imorgon
om jag bara mår bättre än vad jag gjort idag. har haft det vanliga onda också halva förmiddagen
och det är grymt svårt att vara trevlig mot kunderna när
man helst bara vill skrika och åka hem och lägga sig i sängen.
men jag har kämpat på!

Så, det var nog allt för mig denna gången och nästa inlägg blir förhoppningsvis en riktig bildbomb och avslöjande om den nya bloggen ;) det blir inget byte av namn eller så utan min hobby blir till liksom, vad ska man säga? nästan en affärsverksamhet! 
men men, sov sött och dröm om alla småkryp ni mött.
ni suger på att kommentera.
godnatt  
                                stroh out.

forget sounds good
forgive, i'm not sure i could
they say, time heals everything
but i'm still waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0