ursäkta..

lovade ju en blogg igår men det vart inget med det då jag slet som ett djur för att hålla mig ifrån internet igår för att plugga istället. det gick mindre bra men någon blogg fastnade jag inte med, tyvärr.

Och lika tyvärr så bara "råkade" jag halka in på Börjes hemsida (hästsportaffär) för att kika på mina realeseskor för att där upptäcka att de finns i storlekarna 35, 40 och 41! Underbart, bara att leta nya skor nu alltså *mutter* Kikade även en sväng inne på Hööks hemsida men hittade där bara en massa söta grimmor som Shakira skulle vara sååå fin i (A) Får väl ta mig en tur till Torp någon dag, eftersom Hööks inte finns kvar i Trollhättan längre *mutter*

Var och pratade med Mia för första gången igår som jag ska till nu varje vecka 8.50 på tisdagar. Intresseklubben noterar men det måste varit en av de snällaste och mest förtroendeskapande människor jag träffat (en av dom) och jag ser fram emot veckorna faktiskt. 
Självkklart fick jag inte gå till skolan efteråt, utan det var bara att försöka bege sig till närmaste toalett / värmedyna / tekopp vilket var hemma och eftersom bussen inte skulle gå förrän efter 25 minuter beslutade jag mig för att gå till biblioteket och låna skivor till pluggningen (man vet ju aldrig om man kommer upp från datastolen igen heller ..) På vägen dit bara rååkade jag slinka in på Yesterday för att där upptäcka att mina drömskor fanns kvar och var då tvungen att köpa dessa plus ett skärp. Yesterday är Trollhättans egna och enda second handbutik där jag mer än gärna fyndar godbitar då och då. Skorna, ett par röda pumps med liten klack, gick på 40 kronor och det lilla skärpet 20. 60 kronor allt som allt tyckte jag var väldigt överkommligt!

väl på biblioteket och efter låång stunds kikning av skivor kom jag på att jag inte hade bibliotektkortet med mig och fick knata tillbaka till torget för att åka hem. pluggade duktigt och skrev så att tassarna rykte. Peter kom hit och vi pusades en stund innan vi lagade mat to the family. tacos med massa gottigt, dock inte den goda tropiska såsen mutter*
Sedan var jag ganska bra flickvän och lät Peter spela på sitt NHL-spel medans jag fortsatte skriva, vek ihop kläder, plockade på rummet och fixade med saker. Seda somnade vi gott vid halv elva!



ida ska jag försöka komma till skolan iallafall, har missat historielektionen vilket gör mig ledsen men jag får skriva av någon kompis anteckningar.. ska se till att skriva mer ikväll och försöka lägga in lite bilder och sådär då också!
Pöss haj

Stroh out

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, en ny grimma blir hon nog inte ledsen över...! Välj en i en färg som matchar täckena bara...! =)Din jacka hänger på grim-krokarna uppe i stallet förresten, måste omorganisera i skåpet så allt får plats...

Att äta Tacos utan tropisk salsa är helt meningslöst, då kan det lika väl kvitta...! *muttrar* Man borde bunkra med ett litet lager så man alltid har en burk när det behövs...

Kram på dig!

2008-01-30 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0