Uppdatering!

Såå, nu är allt skolarbete äntligen klart och det är dags att krypa till sängs. Peter sover hemma inatt och det är ensamt som tusan här. Tur att jag har Harry som sällskap när jag är ensam. Harry är mannen i mitt liv som möljt mig sedan jag var typ, nyfödd. Det är en stor snöeopard som var mitt favoritgosedjur när jag var liten. Det var inte detta jag skulle skriva om nu.
Iochmed att folk är såå dåliga på att kommentera inläggen ska jag nu börja med lite kul saker efter varje inlägg i form av: dagens i-landsproblem, dagens roligaste, dagens fråga och dagens tips! Det är iallafall kategoriern som finns än så länge och det blir antagligen en hel del under tipsen och sådär. Här kommer de första:

dagens 3 i-landsproblem:
* När du loggas ut från MSN måste du vänta i 30 sekunder på att du kan återanslutas.
* Man måste sitta bredvid någon på bussen 
* När någon gjort en felaktig översättning i textningen på filmer/serier från utlandet.

dagens roligaste:
tja, det har inte varit något extremt roligt sagt idag så idag blir det ingenting.
ni som kan historien med kalkonen kan ju skrata en stund..

dagens fråga:
Om 7-11 är öppet dygnet runt, 365 dagar om året -
varför finns det då lås på dörrarna?

dagens tips:
passa på att fynda på mellandagsreans rea. halva reapriset i massor av affärer!
något hittar man alltid, jag ska ner och kika imorgon igen!


Har föresten satt upp ett mål i livet. Jag ska skriva en bok. En barnbok. Den ska heta "Ploff! Säger Hamstern ... Och Etthundra Andra Roliga Spel I Mikrovågsugnen"  eftersom det i nuläget inte finns någon bok som heter så. Har ni några roliga spel för microvgsugnen, lämna en kommentar och tipsa. Lämna en kommentar ändå!
Min andra barnbok jag ska skriva i mitt liv ska vara "Roliga Ord På Tre Bokstäver Som Man Kan Dela Med Sig Av" som i nuläget inte heller finns i barnbokhandlarna. Tips på ord, tack!
Kommentera och sov sedan så gott!
Stroh Out

<3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaaag brukar ju kommentera! Har kanske missat nån gång, men annars skriver jag ju alltid en rad i alla fall! *klappar mig själv på huvudet*
Dagens fråga satt jag och funderade på en stund, ska jag ärligt säga... =)

Vad gäller barnböckerna tycker jag att du ska satsa järnet och skriva en bok att lämna till förläggare... Orginella ideer går ju alltid hem!
=)

2008-01-23 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0