Sötnosar!

Dagens första inlägg, morgonens inlägg blir lite bilder från lovet och fram till nu och då främst på djur och sådär. Har fått ett par riktigt fina bilder, både på mina egna småttingar men även på vovvsarna och på hästarna. image68
snygg rocco hemma hos marie, dagen före julafton

image69
två supersnygga vovvar utanför hagen i snålblåsten den 18 januari

image70
nisse njuter av att rulla sig i ensilaget medans vi fyllde påsar

image71
snygg shakira efter ridturen

image72
nettan och nenca

image73
sami posade snyggt för mig ute igår ( synd bara på ögonen..)

image74
tills han kom på att det togs kort, då blev det trumpet!

image75
timo ville hellre äta än att posa..


image76
sami på gången igen!

jag MÅSTE få lägga in lite äldre djurbilder också, det är ju inge jobbigt att titta på söta djur. eller hur?
image77
timo, samma dag som han kom. han var väldigt pluttenuttig liten!

image78
småbebisarna från -06
trixie (svart)
högst upp fr v: shira & jari
silje & mumin


image79
denna damen var en Riktig poser!
Foxy -05


nåja, det blev väl inte Så många gamla bilder ändå ..

efter misslyckat försök att få 1-årspresent till älsklingstroll eftersom vissa företag tydligen inte kunde sköta sig har jag nu gjort ett nytt försök att få min perfekta present. förhoppningsvis blir det bra, även om den blev mycket, mycket dyrare än jag tänkt mig .. men det får man väl leva med!
nu ska jag försöka få i mig lite te och något i magen, ligger hemma på morgonen idag som vanligt. men på torsdag har jag Äntligen tid hos urologen. sen hoppas vi att allt blir kalasbra igen!
ha en fin dag sålänge, skriver mer senare idag också.
kraam

stroh out

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men Becka! KOmmer vi ha dubbelt av super-duper present till Peter då...? ;) Jag hoppas jag får nåt på posten idag nämligen.... (vän har lovat skicka...) Men om det KOMMER det får vi ju se....
Söööta bilder på alla djuren... Men den på mig och Nenca var väl *ehm* mindre bra? Jag ser ut som en pepparkaksgubbe, typ...
Ha det gott sålänge, nu ska jag sätta mig och skriva blogg!

2008-01-28 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0