Paramore

Godkväll!
Skriver ett par rader nu medans jag har tid, var på väg in för att göra klart det allra sista inför min historieredovisning imorgon. Plötsligt står ma själv med två ämnen att redovisa om, vad gör man då? Jaja, bara att förbereda sig och ta det med en nypa salt. Ska försöka få iordningstädat på mitt rum lite grann också, slänga gamla kläder och lägga in det rena som ligger på golvet. Så, vad har hänt sen sist?

I helgen blev det Göteborg för hela slanten, ävenom det inte riktigt blevsom planerat .. Lördagen skulle tillbringas med härlig sovmorgon och sedan en tur upp till stallet med Nettan. Jo, stall blev det men ingen sovmorgon då den fick tillbringas två och en halv timme på toaletten och i badkaret med 65 gradigt vatten. Suck! Gissa om man var helt slut på kvällen?
Dagen i stallet var iallafall supertrevlig, jag hoppade litegrann och vi fixade och pratade som vanligt. Trevligt som vanligt med andra ord! Åkte mot Peter för att se handbollen, fick uppgiften att handla till tacos och fixade sedan mat till allihop. woo. men gott var det och vi proppade bokstavligt i oss mat. Mmm..
På söndagen följde jag även då med upp, för att ha utsläpet och dra på liten uteritt. Liten uteritt blev det minsann och sedan blev det lite hoppninh igen. Dagen avslutades hemma hos Nettan med handboll och grönsaksdipp och sedan åkte Peter och jag till Trollhättan.

Igår var vanlig skoldag, med tråkiga lektioner och idrott. Iochmed "stenarna" fick jag Inte åka skridskor utan fick snällt gå en promenad. Till försäkringskassan blev jag skickad. Woho, in till mamma och dricka varm choklad!
Fick en mer eller mindre uppenbarelse icohmed det nya schemat att jag nog skulle kunna hinna med en häst ordentligt på torsdagar då skoldagen slutar 12:10. Iochmed att Fantoms ägare mer eller mindre brutit sitt löfte om att en dag i veckan var nog tillräckligt och nu kräver 2-3 så blev valet inte vidare svårt. Lägga ut annons eller nappa på erbjudandet jag redan fått? En tråkhäst eller Shakira?
Hej, jag ska nu rida världens finaste pålla. Woho. Jag ser fram emot våren nu!

Idag var nästan lika så.  (dock utan att bli medryttare) Hade en lektion, var hos doktorn (vi säger väl så) med mamma och sedan drog vi ner till Älvängen där jag tog bussen till Göteborg för att kika lite på stan.
Köpte mig ett par jeans på Weekday och kikade sedan när Peter, Thomas, Johan och Ellinor städade Amanda. Sedan drog jag och grabbarna mot staden för att kika lite i affärer och lämna av folk.
Pussades med älsklingstroll på stationen en stund innan det var dags att bege sig hemåt!
Nu ska det pluggas vidare så allt är klart inför imorgon!
Godnatt!
(bilder från jul och sådär kommer snart. Jag lovar!)

Stroh out!
ett förhållande går ut på att ta och ge.
det har vi ioförsig.
du tar och jag ger

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni var inte inne och kikade på Kira när ni ändå var i Älvängen? ;)
Lilla damen fick gå utan täcke i solskenet igår - gissa om hon var nöjd!? Dock blev jag inte riktigt lika nöjd när jag vaknade till detta skitvädret... Hoppas Lotta kom ihåg att lägga på henne täcket igen.....!
Kram på dig!

2008-01-23 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0