Fjällen!

Så dras det iväg till fjällen idag, närmare bestämt hundfjället. Kusin Michaela kommer hit om en liten, liten stund och bilen ska snart börja packas. Trots mammas rop om att jag nu mååste komma ner och äta frukost så måååste jag bara skriva ett par rader. Det var ju trots allt ett tag sen jag skrev.

Skolan har dragit igång igen med allt det innebär och efter första hela veckan i skolan sen i nian (ja, det är sant) var man tämligen slutkörd när vi i fredags kom hem till Peter för att laga mat. Jisses, jag måste berömma mina klasskamrater som klarar vecka ut och vecka in med slit och jobb medans jag nog har haft det okej ändå som har legat hemma det mesta. Men det har väl inte varit helt lätt det heller..
Ny svensklärare fick vi denna terminen också, tredje under gymnasieåret *suck* jag har tyckt om de två innan och nya är det inget vidare fel på heller. bra musiksmak och bra på att lära ut. very good.
han påminner om min sista svensklärare i nian som är top tre av bästa lärare genom skoltiden. Maggan kommer alltid att vara först, off course!

Ska försöka rida litegrann när jag kommer hem från fjällen; om det blir en sväng på Fantom eller om man kanske skulle börja kika på ny häst vet jag inte. Får väl försöka flirta med Nettan lite och få komma och sitta lite på Kira *blink blink* Och pussa på vofsarna!

Nu måste det fixas klart här och jag ska få på mig en tröja till.
Jag kommer att sakna Peter en massa, såklart!  
Synd att inte Sandra kunde följa med bara .. (jag vet att du läser) hihi. Ha en trevlig vecka och tveka ine på att skicka iväg ett sms. Jag blir så glad över sms!
Puss och hej
leverpastej

jag och peter sa något roligt som skulle få vara här
men jag har glömt vad det var

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en jättetrevlig skidsemester! Du är naturligtvis varmt välkommen hit till mig och Kira när du kommit hem igen!
Kram på dig!

2008-01-13 @ 11:02:08
Postat av: Nettan

Men ååååhhh! Du får ju inte sluta skriva blogg bara för att du ska till fjällen! Även fjällen måste ju ha internetuppkoppling! :P
Har fixat häst åt oss båda till på lördag, så nu jäklar ska här ridas när du kommer hem!
Ha det gött!
kram Nettan

2008-01-14 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0