Dagens sista inlägg!

Ja, då var klockan en del och helt slut som jag är efter en lååång dag där knappt något har velat gå som jag vill så ska jag nu lägga mig i sängen med en välförtjänt kopp te. Har haft en lång, ensam dag hemma förutom Nettan som gjorde mig sällskap på msn en stund men man känner sig inte hypersocial sånna här dagar heller, inte så konstigt kanske..
Har fått städat på mitt rum, storstädning med ommöblering och grejer. Jisses, nu är det fint där! Det lär ju bli en del grejer slängda på golvet när Peter kommer imorgon men vad gör det? :)
Nåväl, lite roligt ska det läggas in idag också, några ilandsproblem och en fråga iallfall!

dagens i-landsproblem:
* Att det är fel gubbar som gör mål i hockeyn så att Peters dreamteamlag får  för lite poäng
* Dina arbetskamrater stör dig när du är ute på internet hemma... (tracka mig inte på fritiden!)
* Det samlas vatten ovanpå kaffemuggarnas bottnar när de har stått upp-och-ner i diskmaskinen.. (det är äckligt)

dagens fråga:
Varför finns det flytväst under flygplansstolarna, när det hade varit bättre med fallskärm?

dagens roligaste:
Outsiders på kanal fem. Idag handlade det om Pony play.
En klasskamrat och jag diskuterade på msn och jag dog av skratt.
någon som såg? Kan förklara i morgondagens inlägg vad det handlade om annars..

dagens tips:
drick mycket. det har inte jag gjort idag!



image80
måste bara lägga in bild från idag med mina nyinköpta örhängen från igår. Jag kände mig superfin när jag skulle till skolan imorse men kom ju som sagt aldrig dit ..
men man ska inte klaga, det finns de som har det fan så mycket värre! Har en del bra grejer att se fram emot denna veckan ändå:
tisdag: "doktor" på morgonen och på kvällen kommer peter hit!
onsdag: drama i skolan, bästa ämnet på veckan. plugg ioförsig
torsdag: rida Kira! (bäääästa!) och urologen i göteborg och få svar på om det är njursten
fredag: fika med jessica! och hemmakväll med peter och lillasyster
lördag: hemmamyskväll med peter i göteborg
söndag: middag hos mormor som fyller 69!

avslutar dagen med en av mina favoritbilder. Godnatt!
image82

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fast egentligen är det skitbra att dricka lite. DÅ behöver man i alla fall inte bry som om att springa på toaletten hela tiden....
//Nettan som alltid dricker för lite...

2008-01-29 @ 00:23:27
Postat av: evelina

å vilken söt bild på dig och din älskling (?)

2008-01-29 @ 13:08:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Hanna

hejdu ^^ det var ju ett tag sedan. förresten, varför inte ha både flyt och fallskärm? fallskärm tar ju större plats men varför inte. Jag tror flygplan mer ofta nödlandar i vattnet än störtar .. eller ja kanske inte nuför tiden. Om ett plan störtar hinner man då utrymma planet och alla hoppar ut med fallskärmar? Och varför har man en nödutgång vid vingen? tänk om man råkar trilla i den där trumman?

2008-01-29 @ 17:11:53
Postat av: Olof

Jag fick en rejäl funderare, det där med flygplan är lite knepigt. Hoppas du mår bättre och så syns vi imorrn.
PS. Hanna har fel man hamnar inte i trumman för motorerna är av och vore motorerna på så skulle man sugas in oavsett var man hoppar av. Tack för tiden från en besserwisser.

2008-01-29 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0