Dagens rätt

Dagens fel är i allafall att det onda fortfarande inte vill ge sig och att det enda jag fått i mig idag är en varm banan och ett par lingon. Suck. Kaninerna har iallafall fått mat och verkade glada, men Timo var som vanligt tveksam till maten. Surgubbe!
Ska försöka möblera om rummet idag också då även Peter börjat klaga på att pappa snarkar. Suck för att ligga vägg i vägg med sina föräldrar, när Peter flyttar då flyttar även jag så man kan få sova i lugn och ro! Ska flytta sängen till andra änden av rummet och försöka få lite fina växter sedan att ha i mitt rum!

det var allt för nu!


En far kommer cyklande. Sonen ~ 4 befinner sig några meter längre bak, också på cykel.
Sonen: Vad långsamt du cyklar pappa!
Pappan: Mm.
Sonen: Flytta på dig för i helvete så att jag kan cykla förbi.
Pappan (argt och chockat): Vad sa du?!
Sonen (tveksamt): ... pling, pling.

Kommentarer
Postat av: Nettan

*viker mig av skratt* Klagar PETER på att din pappa snarkar? Ja...det förstår jag... För snarkar gör ju inte Peter, eller hur...? (ironi)

2008-01-28 @ 23:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0