sunday, bloody sunday

Det låter nästan på övertexten som om man skulle ha mens. Haha.
Nejdå.

idag är det söndag och jag är hemma. Tyvärr.
Älsklingstroll blev liite för sjuk för mig igår så jag var snabb på att åka hem. Vissa saker klarar jag faktiskt inte av ändå räknar alltid jag med att folk ska hålla Mig i handen när jag är sjuk ..

Idag ska jag göra en riktig renovering av mig själv efter sjukveckan! Dusch med rakning av beben, hårinpackning och ansikitsskrubb är sånt kroppen behöver efter att ha varit dålig. Och så ska jag byta sängkläder så att det är fräscht och fint där sedan.

Idag väntas att vara barnvakt åt Moa som kommer om någon timme och att på något kul sätt aktivera henne!
Håhåjaja. Får försöka se till att skriva mer sedan!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Olof

Oj, hoppas att Peter har kryat på sig under veckan som gått. Jag ville bara ge dig min nya bloggadress, hoppas du kan titta in nån gång om du har tid ;)
Hoppas lovet varit skönt och vi syns väl på måndag.
Peace

2008-02-22 @ 00:08:00
URL: http://vilseinutiden.blogg.se
Postat av: Nettan

Nämen!? Inte skrivit på nästan en heeel vecka....? vad är det för stil egentligen...? =)

Kom igen och skriv nåt nu, när jag äntligen har chans att kolla igen!

Kram

2008-02-23 @ 11:43:16
Postat av: Emmz

Jag gillar dina bloggar :):). Skönt att du är frisk igen Bexx

2008-02-24 @ 18:09:58
URL: http://vowsofsilence,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0