Kaninisar!

Jag satt i godan ro och skrev bloggar, pratade med folk på msn och la in bilder när syrran plötsligt kommer upp och berättar att grannarna har en liten svart kanin hemma som de tror är våran, men eftersom Sami snällt satt i sin bur förstod jag att det är en yngre tjejs kanin, längre ner på gatan som vi har haft är förut så jag tog med mig Veronika och knatade över till dem för att hämta kaninen.
Den stackars knaten skakade i hela kroppen när jag tog upp honom i famnen och vi bar iväg honom hemåt, dock var inte ägarna hemma för tillfället så han fick följa med hem till oss och sitta i den gröna buren i källaren medan jag röjde järnet där nere, gav de andra kaninerna mat och städade deras burar.
Men, så fick jag tag på ägarna och de var och hämtade honom här!


och nu sitter jag här och letar jackor på nätet - för fullt. Just nu står det mest mellan dessa:
               
              Svart Pumajacka från Ellos 895:-                       Grå parkas från H&M 398:-
image117image118
image119image120

 svart jacka från H&M 398:-                         Grön (eller svart) kappa från H&M 398:-


Nu kom mamma hem så jag ska fjäska så att vi kanske kan börja beställa. Jag är mest inne på den gråa parkasen tror jag .. Skulle nog passa bra i en sån. Ska se om jag hittar något mer kul när jag ändå e inne på H&M's hemsida. Det är ju så bekvämt att beställa där .. Menmen. Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: Emmz

Jag skulle välja den svarta från H&M :)

2008-02-28 @ 21:06:57
URL: http://vowsofsilence,blogg.se
Postat av: Nettan

Väntar på bilderna du lovat på Kira...! ;)
Kram sålänge!

2008-03-03 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0