Hit me!

dagens i-landsproblem:
* jag måste köpa / fixa ytterligare en utebur till mina kaniner (fan!)
* jag kan inte bestämma mig om jag vill ha räkor eller tacopaj till kvällsmat..

dagens roligaste:
konversationen i bilen igår..
peter: fan, jag skulle behöva ryggmassage. Åh, becka! Kan inte du ge mig ryggmassage sen?
jag: Jag har också ont i ryggen och i hela kroppen efter att ha legat och spänt mig halva eftermiddagen.
mamma: Vill ni kan ni ju låna min massagestav
jag: eeh, ursäkta men vad sa du?
mamma: haha, min massagerulle då?

dagens fråga:
Om det blev jordbävning på Mars, vad skulle det då kallas?

STROH OUT

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nämen? Ville inte ninisarna sitta tillsammans...!? Rackarns då...!

2008-02-01 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0