här är jag!

Tjoho, eller nåt. För första gången på .. 2 - 3? dagar kan jag sitta vid datorn någon minut åtminstone. Har sedan söndagskväll legat med feber, halsont och rinnande näsa i perioder och under de "bra" perioderna (ni vet när febern är nere litegrann) har riktat in mig på att försöka äta eller att gå på toaletten. Inte för att det har gått något vidare, prova att äta 10 panodil under ett dygn och inen mat, woho.
Så en del illamående har det blivit också.
Skulle mest bara informera om läget, har inte skrivit på ett par dagar och får så dåligt samvete ..
Hade velat gå på SSU-mötet igår, men nehejdå. Sug för det!

Förhoppningsvis är man bättre imorgon och kan gå till skolan och sedan på kent. Ska diskutera med mami när hon kommer hem om hur vi tror att det ser ut .. Det är ju kort dag i morgon och sådär men jag vet faktiskt inte om jag orkar.
Helst vill jag ligga hemma heela helgen och heela lovet och bara sova men förhoppningsvis får man några krafter tillbaka åtminstone. Är jag hemma imorgon elelr får lite mer energi ikväll ska jag nog gå ett varv runt huset.
Vi ställde oss på altanen, peter och jag, igår och tog lite frisk luft. Åh, vad det behövdes!
Peter var en ängel och stannade hemma hos mig i går för att ta hand om mig men nu har han blivit sjuk själver. Stackars hjärtat mitt! 

Nu är det lite att göra, ska mejla lite people och sådär och gå in och lägga mig igen sedan. Ducha står också på schemat idag, om jag får ork till det vill säga!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Din stackare! Krya på er och hälsa lillebror så ses vi imon hoppas jag!

2008-02-13 @ 23:09:20
Postat av: Mamsen

Ni skulle bara veta hur synd det är om Rebecka. Hon ser ut som en liten skrutt med röd näsa och blanka kinder. Riktigt söt faktiskt.

2008-02-14 @ 10:14:04
Postat av: Olof

Du får krya på dig, och ha så kul under lovet nu, jag hoppas att du tillfrisknar snabbt.
Vi syns efter lovet, Ha det gött

PS. Bra bloggnamn?

2008-02-14 @ 21:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0