fredag hela veckan för mig ..

Så, då var det fredag.
Fredag en sån där vecka som man i vanliga fall hade suttit och skrivit om lyckan över att det är lov, och visst. Jag Är lycklig över att det är lov nästa vecka men jag fick ju ett ofrivilligt lov nu så här veckan innan.
Idag är det mycket bättre, även om huvudet fortfarande skakar efter att ha gått på Kent trots fyra dagars feber och tre dagars illamående. Illamåendet vill inte heller riktigt släppa taget, men det löser sig nog snart.
Fick i mig ordentligt med frukost i morse, vilket min stackars mage var mycket nöjd med. Detta har nog varit en av världens mest ofrivilliga viktnedgångar också, 3 kilo på 4 dagar. Sportlov och äta - here i come!
Ska börja redan ikväll genom att frossa i räkor och snacks. Mumma!

Peter, min älskling ligger och gnyr i sängen och har fått feber igen *suck* 39 grader visade termometern på förut och han är fortfarande varm min lilla sjukling. Avrådde honom från att jobba idag vilket han själv nu tycker var väldigt klokt. Vi får väl hoppas att vi kan ta oss neråt Göteborg imorgon, om han är bättre då!
Vilka hjältar vi har varit åt varandra de senaste dagarna! Jösses .. Först var han en ängel åt mig när jag låg och tyckte synd om mig själv och nu springer jag och servar med vatten, riskakor och alvedon i ett.
Men vad gör man inte för sin käraste?
Puss på dig!

Nu väntar räkor till middag och sedan blir det Let's Dance för hela slanten ikväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0