fix och trix!

image85
image86image87

Nu är det någorlunda fixat iallafall. Mattorna är inlagda, alla små "glimma"värmeljushållare och det sitter vaniljljus i varje liten hållare. Ska försöka ta mig till någon slags mataffär för att köpa det där nödvändigaste plus chips till ikväll så man får väl försöka dra på sig lite kläder och hoppa iväg utåt. Måste ha (ja, det är nödvändigt) några sånna där småväxter till för att ha på skrivbordet, där det blir högre liksom. hade gosedjur jag fått av Peter där förut men de har fått bättre plats så något litet vill jag ha där. Eller man kanske bara ska unna sig en bukett tulpaner och sätta där? Nåja, vi får se.
Nu ska jag få i mig lite lunch och lägga in kläder i garderoben sedan!
Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint du fått på rummet. Jag får ju se det live i morgon. Nu är pappa på väg och sedan bär det av mor Frankfurt. Vi kanske ses igen fortare än vi anar. Puss puss

2008-02-01 @ 15:04:40
Postat av: Nettan

Unna dig tulpaner tycker jag!!!
Jag köpte mig en bukett i torsdags och de står fortfarande här och är så fina så... Blir glad bara jag tittar på dem! =) Det tycker jag att du ska ha, absolut! Fint det blev med alla blommor!

2008-02-03 @ 13:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0