Fever, fever

Nej, så illa är det inte men hela min kropp bara skriker efter att få gå och lägga sig igen. Halsen protesreras och hostar och trött som ett as är man.
Håhåjaja, åkte hem från mitt älsklingstroll idag för att övningsköra lite igen vilket gick bra även idag! Fick prova på saaben och det var liite skillnad med automatväxlad ny bil och inte toyen. 
Nåja, sedan var det rätt i säng när jag kom hem men det var så snat mat så jag är preciis på väg in igen.
Hoppas som tusan på att Peter kommer lite snare sedan, jag skulle behöva honom här. <3

ska försöka skriva lite mer senare så fort jag fått
lite struktur på veckan som kommer!
ha en trevlig eftermiddag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Nettan

....fy vad gott det vore att få gå och lägga sig och sooova igen! Sitter här och har kvällsvak ikväll eftersom nya hingsten kommer ikväll.... Måste ju vara med och se när Kiras nya pojkvän kommer! =)

2008-02-10 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0