viva la work!

klockan är snart åtta och jag ska till jobbet om
cirkus en halvtimme. på samma gång som det
är tungt och tråkigt att gå upp på morgonen ser
jag faktiskt fram emot att jobba idag. ska tänka
på föreläsningen från i torsdags och verkligen
ställa in mig på positivt tänkande. kanske blir
det mindre jobbigt då? resultat kommer ikväll!

peter är ledig idag och spenderar förhoppningsvis
sin dag med att få lite ordning i lägenheten så att
jag slipper göra det när jag kommer hem och i
eftermiddag åker han in och möter upp mig efter
jobbet så ska vi gå till Liseberg. så himla mysigt :)

nu ska jag dricka upp mitt te och sen börja dra på
mig alla kläder och packa ner de extra jag har.. det
kan bli ganska kallt att jobba ibland så det är faktiskt
dubbla långkalsonger som gäller.

nu ska jag pussa på peter (:
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0