viva la vida

veckan med utbytesstudenterna fortsätter och det går
faktiskt bara åt fel håll, det blir värre. igår hade vi julbord
i hundra år och när man äntligen skulle få åka hem
och lägga sig skulle det minsann vara efterfest eller nåt
liknande. min polack följde med och var inte hemma förrän
ett i natt och var lagom glad när jag sa att vi behövde gå
upp klockan sju idag. då var jag ju bara tvungen att känna
mig lite skadegad.

men men.

idag väntar enbart ett besök på högskolan väst och sedan
ska vi nog upp till etage. funderar starkt på att åka hem och
sova emellan men det lär väl knappast bli av, va?
ska iallafall försöka få i mig lite frukost nu och sedan ska
vi bara snabbt till skolan och lämna av Pat till Erik så att jag
kan dra iväg sen. ska ladda upp bilder nästa vecka från hela
veckan, det har verkligen varit kul att träffa nya människor, även
om det är tråkigt att det är no respect som verkar gälla.
undrar var alla fördommar kommer ifrån liksom...

jaja, ha en fin dag allihop.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0