viva la towers

nu börjar det nästan gå lite för långt men mellandagsrea
är ju så roligt! och när man är positiv och har pengar blir
det genast så mycket roligare. jag är dock fortfarande lite
grining över felprisningen av skinnjackan på Carlings.
199 verkade lite för bra för att vara sant och visst, så var
det. tryckfelsnisse hade varit dä och skrivit 199 på alla
skinnjackorna. morr. men inköp blev det ändå;

två behåar / h&m
tre par trosor / h&m
två par trosor / lindex
skjorta / jc
guldörhängen / indiska
silverörhängen / glitter
linne / carlings

det var turen på frölunda torg det, vi tog oss en tur dit idag
för lite annorlunda shopping. skönt att kunna gå inomhus
också, det var riktigt kyligt idag. sedan tog vi vagnen till
järntorget och kikade blandannat på myrorna där jag köpte
två kavajer, en t.shirt och ett skärp.

imorgon ska jag upp till Trollhättan och då tar jag nog med
mig en del av kläderna dit och tar lite bilder på coola outfits
och sådär. ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0