viva la tired

godiset i fredags verkade populärt, alexandra smällde i sig
sitt på fem minuter och hade med sitt äpple i bloggen så jag
räknar med att det var godkänt!

ida har vi varit och ätit julbord med familjen plus mormor och
morfar, mysigt värre. igår var vi hos mormor och morfar som
vi är varje år lördagen inna julafton. det var mysigt som vanligt
och kusin sandra kom hem från belgien, woho!

nu har vi tagit oss hem till göteborg och ligger i soffan och väntar
på att parlamentet ska börja. skriver mer senare tror jag, mår
inte helt hundra och ska ju orka jobba elva och en halv timme då.
najsbajs, och en timmes rast att köpa julklappar på. wiiii. har
fortfarande inte köpt till mig själv .. vad önskar jag mig? får se!

ha en trevlig kväll sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0