viva la soon..


idag är andra och sista jobbdagen, sedan börjar 
jullovet för mig på riktigt. det blir ytterligare en hel-
vetisk elvatimmarsdag innan man äntligen får
sätta sig på påget till trollhättan. och idag får jag
förhoppningsvis en liten rast också, hade ingen
igår och det tog ganska hårt. idag ska jag gå på
stan, så enklelt är det. har fortfarande en julklapp
kvar att köpa!

ska försöka få i mig lite mer frukost här och resten
av kläderna. det är underställ, polotröja, jeans och
tjock fleecetröja som gäller på jobbet dessa dagar,
men jag frös ingenting igår så vi hoppas på samma
väder idag så vi slipper frysa idag också. igår blåste
det ju så att man nästan trillade omkull, det vill vi inte
heller ha idag, tack.

ikväll blir det som sagt Trollhättan, jag längtar ihjäl mig,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0