viva la flowers

jobb idag då som sagt, elva och en halv timme
utan rast. låter det kul? det har varit riktigt mycket
att göra alltså och jag är sjukt trött nu. ska bli
så himla underbart att få sova. har suttit en kvart
allt som allt idag mellan varven med en massa
kunder och att göra julgrupper / buketter. men
jag trivs när det blir lite tempoökningar så jag
ser faktiskt fram emot imorgon, får lön då också.

läste i metro imorse på vägen till jobbet om de
som jobbar i julhandeln som måste stå ut med
julmusiken och inte orkar med mer av den, gissa
om jag har njutit av musiken på jobbet hela dagen
då det enda som går varmt hos oss är Bandit Rock.
det är riktig julstämning det!

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0