viva la dålig uppdatering..

det går dåligt med skrivandet denna veckan, jag vet men
det kan bero på att det är internationaliseringsvecka och
vi tar emot gäster från Polen, England och Frankrike så
det är inte mycket tid att skriva plus att jag är så trött när
jag väl har en ledig stund att jag sover mest hela tiden,
inte lika roligt though.

idag blir det en tripp till göteborg med hela gänget av
människor och jag får träffa min älskling igen, vilket ska
bli så himla skönt! det är läskigt att sakna så att man får
ont i magen.

och på tal om ont i magen är jag superhungrig nu och
ska nog gå ner och få i mig lite frukost tillsammans med
Patricia, min gäst från Polen (även om jag är med i
Englandsgruppen!)

ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0