viva la dagens


dagens låt:
simlpe plan - your love is a lie

dagens bästa:
att jag gick upp kvart i fem imorse och på något
jävla vänster ändå lyckas vara ganska pigg nu.
lite idrott och sova på tåget sen så är det toppen!

och att jag fick något jävla superryck på matten,
fattade allt jag gjorde och jobbade på utav bara
helvete. ekvationer, släng er i väggen.

dagens i-landsproblem:
jag kommer antagligen att ha för mycket pengar
för mitt eget bästa under december och speciellt
kritiskt är det under mellandagsrean. jag kommer
att handla sönder mig själv. bra? nej.

dagens roligaste:
det blir mer gårdagens roligaste och till dig som
också är lite smådeppig såhär i rusket rekomm-
enderar jag: http://www.youtube.com/watch?v=rRWr20acQHA
peter och jag satt i soffan och skrattade bra åt
diverse klipp igår kväll men här rann nästan
tårar från peters kinder, så mycket skrattade
han. obs! konstig humor krävs!

dagens tråkigaste:
att man tyvärr måste upp lika tidigt imorgon, för
att hinna till första lektionen. och att jag är trött på
allt och alla vilket nog märks otroligt tydligt just nu.

dagens fråga:
Varför stannar fotgängare alltid i dörröppningar, nedanför
rulltrappor och på de smalaste ställena på trottoarerna,
där de är som mest i vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0