viva la myskväll

köpt ;
- mjukisbyxor  /
monki
- oversizetröja / bikbok
- sjal   / bikbok
- trosor / gina tricot, lindex, h&m 
- blå leggings /
lindex
- örhängen / topshop


nu har jag kommit hem från staden till en lägenhet
som efter lite slit nu är nystädad och fin. peter är
kock ikväll och en gottig gratäng står i ugnen.. kom
nyss ut ur duschen där jag har invigt två av prese-
nterna från peter; den underbara fire flytvålen från
Lush och en bodylotion som doftar avocado.
 
har även fått på mig monkimjukisar och en timotröja,
heja heja timo ikväll! och på tal om timo så är min
bebis nummer två hemma nu och på måndag ska jag
hem och pussa en massa på honom!

ska återgå till tacochips, solotidning och reprisen av
på spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0