viva la dagens

dagens låt:
återkommer med den ikväll

dagens bästa:
det snöar och det är mysigt, får jag sätta mig och
pyssla med mina kort efter skolan kommer nog
julkänslan komma tillbaka igen. härligt!

dagens i-landsproblem:
jag har ingen vännerbox att titta på. död åt
hela livet just nu bara för det. är man lite
beroende då eller?

dagens roligaste:
En tjej ~18 sitter på bussen och pratar med en kille ~25.
Killen berättar att han ska till Indien i tre veckor.

Tjejen: Åh, jag vill också åka till utomlands, jag är ju jätteblek!
Killen (ironiskt): Ja, jag skulle typ kunna lägga en sats i ditt ansikte utan att det syntes!
Tjejen (tankspritt): Ja, eller hur!
Killen är tyst i några sekunder medan tjejen pratar på.

dagens tråkigaste:
att skolan är seg och död och att jag inte har
energi till någonting i hela världen egentligen.
jag vill bara hem och sova, tack.

dagens fråga:
Borde inte krematoriumen ge rabatt
åt brännskadade döingar?


Det blir smärtsamt om man

klipper av sig bröstvårtorna
med en nagelklippare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0