viva la pic'sbomb



bild1. som jag har längtat, julklapp från mami och papi; servis
bild2. brudarna fick varsin bamsestrut på avslutningen med julgodis
bild3. made by me, att jobba innan jul är sjukt kul!
bild5. en otroligt lycklig peter på julafton (not)
bild6. bukett värdinnan fick på julafton, bunden av nejlikor och gran



bild1. sötmarkus!
bild2. peters pappa ochsyster nettan på julafton. jag låter bilden tala för sig själv (:
bild3. peter, fortfarande i tomtemössa. dock något gladare.
bild4. jag var och mellandagsshoppade. är så jävla sugen på den här..
bild5. jag innan bion, allt flyter var ganska så bra.
bild6. peter var fjortis innan bion på vår tvåårsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0