ankare

Jo, visst är det så att internet bara vill fungera på morgnarna på min dator, underbart bra liksom. Hade gärna sett att det hade fungerat på kvällarna också så att man slipper bråka om datorn med de andra.

och här springs det runt och ska has kläder och smink och allt det där.. Hade det inte varit för att jag skulle cykla hade allt sånt tagit fem minuter men eftersom jag ska upp och härja på en cykel måste jag nästan ha det tjockaste jag kan hitta så jag kan vara med på båda lektionerna idag. För det vill jag ju.

Underbart att inte behöva cykla förrän om en och en halv timme. Så spendera tid på något sätt får jag ju se till att göra.
jaja.
Ska väl försöka starta upp nya bloggen idag tror jag, hur det nu ska göras. Har fortfarande inget namn till skiten så det får kanske bli om ytterligare ett par dagar? Eventuellt drar jag nog till Myrorna efter skolan och försöker hitta lite mer roliga grejer. Behöver något att pyssla med nu, blir så himla rastlös så lätt.
Kom hem halv tio från farfar och var direkt och försökte få någon att komma med ut en sväng. Det blev en trevlig tur till Hanna tillslut för att lämna böcker men det behövdes.

Jaja, ska få i mig frukosten och sådär nu.
Pusshaj



wake me up
when september ends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0