Rubrik

Idag har jag ingen som helst fantasi så jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Eller hur jag ska börja med det jag vill skriva om. Jag är nyss hemkommen från faster och innan det var jag hos tandläkaren och drog ut en tand. Det tog sju minuter när jag väl kom in och sedan var det bara att skutta därifrån. Min farmorn fick äran att följa med, jag tyckte att jag skulle ha med någon och tur var väl det eftersom jag fick vänta i fyrtio minuter innan jag kom in så hennes sällskap var uppskattat!

Om cirka tjugo minuter får jag äta och dricka igen vilket är tur eftersom jag är sjuukt hungrig nu. Riktigt hungrig. Och om cirka två minuter börjar hoppfinalen så tv'n är på och redo! Ska lägga mig i min säng med datorn och slappa och kika på de duktiga ryttarna som är kvar. Jag hejar stort på Tyskland nu när sverige tydligeen inte är med längre. Eftersom Meredith Michaels Beerbaum rider så jävla snyggt får man ju heja på sitt fjärdedelsland!

Ska inte skriva mer förrän jag har något vettigt att skriva om.
Slänger in en bild på Brynolf också (jo, den heter så. datorn min)




ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0