Nystart!

Ja, bilderna från Alanya finns ju inne nu och att skåda längre ner. Har inte jättelust att börja skriva en massa som har hänt men kan skriva det vikigaste.
Peter var ledig igår och vi hade hyrt en massa filmer så vi låg i sängen hela dagen och såg på Next, På Smällen och Exit. Vi har även installerat min dator här så vi satt och spelade Zoo Tycoon på varsin dator och det är faktiskt ganska mysigt att kunna sitta tillsammans och jämföra med varandra och sådär. Vi åt även supergod kycklig som jag gjorde och åt chokladpudding till efterätt . Massa massa mysigt!

Och idag började Peter inte förrän två så vi hade mysig sovmorgon tillsammans och han åkte till jobbet för ungefär en och en halvtimme sedan så nu ska jag plugga inför prövningen på måndag, äta lunch bestående av bakad potatis och krabba. Senare ska jag försöka hoppa in i duschen, välja kläder och dra lite smink över ansiktet för att sedan gå på Takida och Backyard Babies med farbror.

Sedan blir det After Work på Amanda Boman för alla oss som jobbar i Saluhallen, tackar för det liksom. Förhoppningsvis ska jag försöka få lite bilder därifrån att lägga in och visa vilka som finns runt mig när jag jobbar! Kul att man har 6 månaderr kvar till 18 då och inte får dricka öl? Murgh. Nåja, jag klarar mig med mineralvatten idag. Dessutom finns inte Efes ölen här ändå, så det kan lika gärna vara!



Hittade även bilder på kameran från utflykten med mormor, morfar och kusinerna som INTE jag har tagit. Kan det ha varit Sandra som varit framme och pillat när jag bad henne hålla den medan jag plockade ljung? Hm..


 Mer kommer senare!
Ha det så bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä det va inte jag ;)

2008-08-25 @ 07:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0