FUCKING JÄVLA ÄNTLIGEN!

Haha, tänkte börja skriva att det är underbart att ha fått igång internetet men det kanske jag ska skriva om efter den största nyheten?
Att pappa äntligen fick tummen ur arslet för någon vecka sedan och följde med och köpte en dator åt mig. Jo, det är sant! och inte förrän idag ville internet fungera, men enbart i min säng så allt som skrvs skrivs nu från min säng alltså :)
så jag är lyyycklig!
Och inte ens en skolstart kan förstöra det nu. Det ska faktiskt bli ganska gött att börja idag tror jag.

jo, att Peter ringde nu förstörde väl mer eller mindre det kanske.


Jaja, nu ska jag äta klart min frukost och ta bussen mot skolan. Ikväll blir det Göteborg men eftersom Peter har dator blir det nog blogg därifrån ikväll med redovisning av en del av sommarshoppingen!

pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0