and justice for all..

Det blev ingen hästhoppning för mig igår eftersom min tv inte har eurosport som var enda kanalen som visade den. så jag fick se Os-sammandraget sedan och se att Rolf-Göran vann silver. Jag är inte förvånad, rundan under en av lagtävlingarna var verkligen supersnygg. Grattis!

Så, ingen varm mat fick jag äta igår och jag är fortfarande utsvulten. Sitter med frukost bestående av hemgjord äppelkräm utan socker, ägg och vaniljte. Mumsigt värre!

Idag är det skoldag och sedan blir'e Göteborg. Ska lägga fram lite grejer jag ska försöka få med mig ner så jag får med mig nåt iallafall. Hade ju gärna velat ha md datorn men eftersom jag redan har en egen där skiter jag nog i det..
Första lektionen idag är naturkunskap och det är väl ett av mina sämre ämnen.. Men övriga tre är bra, lite nervös inför att ha Margret men det ska nog gå det med.


Börjar få lite smått shoppingabstinens igen tror jag, har kommit på en massa saker som jag "verkilgen behöver". Nej, men ska leta runt i Second Handaffärerna efter en väska som är stor nog att ha lap topen i iaf!


Nu ska jag försöka bli klar ch komma iväg till skolan snart!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0