a boy named sue

Veckans Att Göra:

tisdag: skola , åka med mamma till stugan och gratta farfar som fyller 65 idag!

onsdag: skola, träffa Sandra innan hon åker till Bryssel.

torsdag: skola, till Uddevalla och träffa Mickis <3 och Tindra!

fredag: inget speciellt planerat, men kanske David Urwitz på liseberg?

lördag: jobba 10 - 15. (skönt att få jobba igen!) sen ligger det öppet för förslag.





Min tråkiga kväll igår räddades av Emma som ringde och minsann tyckte att jag skulle komma ut och hitta på något, det där är liksom en sån grej som jag saknar. Alla jag känner bor max en kvart iväg och ändå kan jag aldrig ringa en kväll och bara fråga om vi ska ses .. Nåja, vi satt på en bänk vid kanalen och pratade bort två timmar och sedan tog jag mig en extra lång promenad hem.

Ska försöka ta mig till skolan idag, har jätteont och har haft halva natten och drömt mardrömmar så jag är slutkörd! Och idag måste jag komma på namn till nya bloggen eftersom jag har superbra idé till förta inlägg och fotade som en toka igår för att kunna visa också ;)
Men Myrorna i trollhättan var great, mycket bättre än  Göteborg och ja, jag shoppade en del. Det är det jag ska försöka få in på nya bloggen, som Inte ska handla om mitt privatliv och sådär, utan om roliga saker. You will see!

Och idag får jag väl se till at baka något till farfarsgubben som fyller år. Mamma och jag åker nog eventuellt ut och grattar honom i kväll, när hon har varit på möte. Ska se till att fixa någon present till honom, det blir nog ganska lätt!
Nej, ska läsa tidningarna nu och bli klar för dagen, släng gärna in en kommentar!

Pösshaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-08-26 @ 07:55:02
Postat av: Emma Berg

Det var underbart att prata med dig igår.

Ska du på Urwitz med Peter?

Annars är jag lätt på, längesen jag såg han nu.

Ring sen <3

2008-08-26 @ 14:31:07
Postat av: emmaaaaa :)

David Urwitz är bra :)! Hoppas du kommer på något bra namn på din nya blogg och massa grattis till din farfar :-D!

2008-08-26 @ 19:32:52
URL: http://emmzistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0