you make me feel like i can fly ..

Idag finns tankarna hos 10-åriga Englas familj som mist sin dotter.
Vila i Frid Engla!



Det är måndag, lunchrast och min vapendragare Olf och jag sitter i datasalen och skriver blogg och filosoferar. Bloggfilosofi är vi intresserade av , vi två och det pratas mycket om detta men idag är det intressanta ämnen som har dykt upp i vår filosofivärld. Nog skrivet om det här, det ska skvallras mer senare.

Det är snart bara en halvtimme kvar till svenskan och då blir det intervju igen fast nu är det jag som ger svaren. Jeopary, fast tvärtom typ.
Ska skriva histoia som en toka i eftermiddag och försöka börja skriva mitt personporträtt. Måste antagligen komplettera ett antal frågor sedan, men skitsamma. Börja skriva ska jag göra.
Måste även bort till SL idag och boka ny soltid. Jag är alltid genomfrusen så solningen gor gott för hela kroppen! Eller så beror det på annat så det Finns alternativa vägar till solningen. 
Och igår vägde jag mig igen. Haha. Intrseesklubben noterar.

månadens beroende: vaniljte
månadens låt:  U2 - elevation

Kommentarer
Postat av: Madde

I kväll klockan 21.00 tänder vi alla ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj. Ljuset skall lysa hela kvällen och lysa upp den mörka tillvaro som hennes familj just nu lever i.

Kramar om!!!

2008-04-14 @ 12:59:03
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0