Veckan som är kvar:

onsdag
- skola
- träffa carroew <3
- städa källaren

torsdag
- skola
- etage och shoppa med veronika

fredag
- skola
- ut!

lördag
- göteborg horseshow
- grilla vid gamle dahl med tjejerna i klassen



och mitt cp inlägg från igår beror på att jag skulle spara början av mitt personporträtt som ett utkast men råkade publicera det och det vill jag Inte ha synligt för alla på bloggen, därför är det ett inlägg som ser knepigt ut!
nu sitter jag med frukosten och ska snart bege mig mot skolan!

ha en fin dag sålänge i vårvärmen

Kommentarer
Postat av: Emmz

Jag ska till Göteborg horse-show imorgon :) woho!
Mysigt det låter det där med att grilla, hoppas det blir kul Bexx :).

2008-04-23 @ 18:06:16
URL: http://vowsofsilence,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0