Måndag!

Så, då var det måndag och jävligt hektisk vecka. Om några minuter ska jag cykla bort tillSportlife för att ligga i solariumet en liten stund och värma min frusna kropp och när jag kommer hem blir det till att laga mat och dammsuga mitt rum.
Sedan ska källaren städas, en jävla massa läxor ska göras och när allt detta är klart väntar en skön stund framför Prison Break med lillasyster och hemgjord smoothie. Det ska verkligen bli mysigt tycker jag.

Till middag väntar laxspett men vi får se hur det går, har bara sett receptet i VeckoRevyn men det ska nog bli gott!
Får hitta på något roligt att ha till det bara, en grönsallad räcker nog bra och så smoothie på det. Det kanske märks att jag är beroende av Smoothie?
Men Smoothie är snällt för magen och gör inte ont eller så vilket är väldigt skönt.

Och imorgon blir det Mia och prata om höst 2005. Gud, vad underbart att dra upp den igen. Alt var ju så bra där och då *murgh* Nåja, det tål att tänkas på i solarievärmen.
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att du får en strålande tisdag också! Kram

2008-04-08 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0