Jävla krångel..

Åh, vad sur man blir när man har en massa att skriva om men bloggen inte går att logga in på. Jävla krångel det ska vara. I flera dagarhar jag tänkt uppdatera men inte kunnat, hur kul är det liksom? Nu ska jag iallfall försöka få ihop ett inlägg här :)



Lovet fortflöt, jag var hos farmor och farfar på torsdagen för att sova över men främst för att  träffa Mickis och lilla Tindra vilket så blev. Hon var helt underbart gullig och det är inte utan att man blir jävligt sugen ..
Vi hade en trevlig kväll och jag sov hos farmor och farfar på natten men gick ner så fort jag hade vaknat. Hade en halv pinsam incident under natten också som jag och farmor håller för oss själva, hihi :)
image137image138
Söttjejen :) 
Hon var verkligen lik sin pappa!
Vi myste i soffan med lilltjejen och åt sedan en supermysig frukost alla tre och sattoch snackade en massa. Barn, killar och sånt där som man ändå snackar om men ändå på ett vuxnare sätt. Gud, vad skönt med någon som förstår allting liksom ..
När lilla pluttan skulle sova fick jag se en Massa bilder, från graviditeten, förlossningen och grejer, jag var tvungen att gråta en tår när Tindra preciiis kommit ut och låg på sin mammas bröst. Det är vackert. Sen pussades det hejdå när hon hade vaknat!
Tack Mickis och Tindra för en supertrevlig morgon :)

Sedan kom jag till Göteborg på fredaseftermiddagen eftersom jag lovat att vara inne och hjälpa till et sista på Peters jobb, så det var jobbskjorta och förkläde på.
Efter jobb åkte vi hem till Trollhättan och gick upp och stensomnade båda två när klockan var halv nio. Haha, så jävla lyckat. Vi hann äta ost och vindruvor och sedan stensomnades det.
På lördagmorgon var vi uppe vid kvart över åtta, åt frukost och tog morgontåget för att gå på stan i Göteborg. Vi hade det supermysigt och det köptes en del smågrejer bara , Peter köpte kalsonger och jeans.
Kvällen tillbringades i Trollhättan med att spela risk och äta ännu mer ost. Mums och mys!

På söndagen var det stall som gällde dock bara en stund och Peter som hade åkt hem fick rebecka-abstinens och åkte tillbaka hit. Det blev en myyyysig fsöndakväll och vi var båda trötta och nöjda när kvällen väl var slut. 
Tack älskling för en underbar helg.
Vi behövde det!
 

Så började ju skolan i måndags igen och det har gått ganska smärtfritt faktiskt. Trött är man ju men inte såå mkt läxor denna veckan har gjort att det gått lugnt till. I måndags hade jag en lugn och ledig dag och satta mig vid symaskinen för att sy på min idé jag haft ett tag ..
image139
Ett täcke till Timoplutten blev det :)
Hihi, nu kommer han att vara supersöt när vi åker till Katrineholm på fredag.  Ha tycker faktiskt om det, iallafall så verkar det så så han får fortsätta ha det på sig. Måste tvätta tills dess också, fan. 

Nu ska jag dra och göra mig klar för natten
Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0