It's skinka, and bladspenat

jo, fast skinkan är utbytt mot kalkonkassler och bladspenaten är babyspenat men pasta lika väl för det. Jag hatar pasta, snabbmakaroner eller stuvade makaroner kan gå, men usch för pasta.
Pastafjärilar är också ganska gott.

Underbart skönt att sluta tio över tolv idag, dock blev jag på fettfett dåligt humör i förmiddags vilket gjorde att min planerade dag gick en aning åt pipan.
Tack Olof däremot som ändå räddade upp den sista timmen på något mirakulöst sätt och lite fniss och skratt blev det allt ändå.
Och nu har jag inte alls fått gjort något av allt det jag måste göra. Jo, höet är packat men annars ingenting annat. Jag ska få på mig träningskläderna, äta och packa inför imorgon och resten av helgenmen nu vill jag helst bara lägga mig under ett täcke och dö. Allvarligt.
Suck och stön för jobbiga grejer.
Skönt att få komma hem på lördag sedan iallafall och gräva ner sig någonstans då. Det är ungefär vad jag kommer att orka med. Av 24 timmar ska man åka tåg i 8. Som det kanske närks är jag ingen vidare tågfantast.
Nej, myyyskväll under täcket på lördag. Jag kommer ut när jag dör!

Ska försöka släppa ut Sami idag igen så han får lite luft och sådär och kanske ta en promenad med Timo i hans nya täcke bort till Moa och leka lite. Kanske inte hinner förresten .. 17.20 ska vi träna Body Jam mamma och jag så det börjar bli dags att dra på sig träningskläderna!
Första ska det bara packas det typ sista! :)

pusshaj sålänge!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en trevlig resa!!!!
//Nettan som är tillbaka i cyberspace...

2008-04-03 @ 22:02:45
Postat av: Olof

Kom igen nu, vi vill ha mera bloggande från becca och förresten så får jag folk att fnissa/skratta för att jag är så vansinnigt sköj! Och det vet du...

2008-04-06 @ 23:49:31
URL: http://ababsurdo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0