fucking thursday

Även idag har vi haft fint väder här och jag har varit på halvtaskigt humör hela dagen, undrar varför.. Efter skolan satt jag på torget en stund för att änta på lillasyster så vi kunde åka upp till steen och ström.
jag åkte ändå upp en stund innan henne och fick handlat en hel del faktiskt!
två toppar, två par trosor, ett par örhängen och en väska blev det och slutbeloppet hamnade på exakt 375 kronor!
smakprov:
image152image153

så åkte vi hem, släppte ut sami och sedan har jag suttit och klurat på personporträttet som nu äntligen är nästan klart. anders fick provläsa och verkade ganska nöjd tror jag.
tog mig en tur ner till stan när jag var klar och har vart och lyssnat när rimbos band repade på m15, fett kul och häftigt. nu har jag precis kommit hem och börjar få ont igen så jag ska lägga mig i sängen med en kopp te och mina plommon och bara slappa! förhoppningsvis är jag bra imorgonbitti!

nu ska jag dra mig inåt.
godnatt!


jag vill ha allt det där ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0