det är så logiskt..


Det är svårt att ta sig tid att skriva blogginlägg då det oftast tar en liten stumd och det oftast blir lite småsura miner runt det då. Så jag får passa på dagar som dessa.
Jag har lyckats bli redigt förkyld under natten och tar en lugn morgon med en massa te och lugn musik samt kikande av Oprah på tv. Ja, sånt kan man göra ibland.
Och bli störd av en kille från Schenker som mer eller mindre tvingade mig att kvittera en låda med okänt innehåll. Jag fick snällt skriva på papper att jag hade mottagit paketet och nu står lådan som med all säkerhet innehåller en bomb, i våran hall och ser läskig ut. Ska nog se till att öppna de sedan..

Hade det inte varit för att jag blir intervjuad i svenskan hade jag stannat hemma hela dagen men det känns lagom shysst mot Anders att sitta hemma liksom.
Så det är bara pallra sig till skolan vid två!
Ska nog ta en tur tidigare och dra in på biblioteket .. 

Helgen som följde var supermysig på många sätt. Jag och Peter tog oss en tur till Ikea tillsammans med hans pappa för att köpa till delar till bokhyllor och sådär. och resultatet blev riktigt bra. han köpte vitrindörrar till småhyllorna och dörrar till den stora bokhyllan. och när jag trodde att det inte kunde bli bättre låter han mig köpa två TVÅ!! fikusar med supersnygga gröna krukor. Så nu ÄNTLIGEN finns det lite levande inne på rummet i Lövgärdet. Woho! Gissa om det är glädje på högsta nivå där.
Bilderna vill inte fungera så det är väl bara att skita i dom då ..

och stor nyhet till hela bloggen.
Vi ska skaffa hamster.
Han ska heta Conny


Igår spenderade jag en ledig kväll hos faster Sabina med att gosa med nya kusinen Markus, som han nu heter. Eller jag tror det. Han låg länge med sin mage mot min och sitt lilla huvud på mitt ena bröst och snusade sött. Konstigt att man blir sugen?
Faster skrämmer med läskiga förlossningshistorier men, haha, inte blir man rädd för det.
Söt är han den lille snutten iallfall. Synd bara att jag inte hade med kameran då .. Me kände för att lämna mobilen hemma igår och ta en lugn kväll från den!

INGA BILDER FUNKAR IDAG JU.
nu ska jag städa ur rummet så att det går att dammsuga sedan. och dra till biblioteket sedan. Imorgon fyller Kajsa år så jag ska försöka hitta på något kul till henne också ..
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättefint blev det på Peters rum, kan bara hålla med. Men måste erkänna att jag missade blommorna... Är väl inte van vid att kika efter något levande (annat än majsormen...) inne på Peters rum, helt enkelt. Lovar att kika nästa gång.

Grattis till nya, utlovade familjemedlemmen! Conny... Sicket namn...! Vilken sorts hamster blir det...? När anländer han?
Själv jobbar jag på att få hem ytterligare en häst, så då blir det minsann fullt upp en tid...

Ha det gott!

2008-04-15 @ 19:17:59
Postat av: Emmz

Hamster :) woho, välkommen till klubben! Mahah, hamstrar är sjukt söta

2008-04-21 @ 19:19:42
URL: http://vowsofsilence,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0