dance to this beat

Min planerade dag blev inte riktigt, eller inte alls som jag tänkt mig faktiskt. Fick på Geografilektionen reda på attvi har prov på fredag så min planerade träff med Carro blev inställd på grund av detta, vilket var synd för jag ahde behövt henne idag faktiskt. Hon är bra , Caroline.
       Dock trevlig dag i skolan, över lag bara synd att behöva sitta inne när det är så sjukt härligt väder ute. Vi pratade om rökning på samhällskunskapen och hur givande är lektionerna när läraren visar sina elever två filmer om rökning och halva klassen går ut från klassrummert och är så röksugna att det skulle kunna döda någon? Mindre lyckat kanske..
        Lite skönt med draman iallafall då vi drog ut madrasser och stolar utanför salen och satt i solen och lyssnade på Sex Pistols medan vi skrev på våra pjäser. Solen värmde sjuukt gott över kroppen, precis sådär lagom men jag frös allt lite ändå. Jag är ju frusen hela tiden nu, skitjobbigt att alltid gå i massor utav tröjor men jag tycker verkligen att det är kallt ändå.
 
Så det blev inget av mina planer och jag har istället försökt plugga, försökt städa källaren och försökt få något gjort över huvud taget utan något resultat. Nu har jag äntligen satt mig ner en stund och ska försöka fortsätta skriva på mitt personporträtt så man kan skicka det och få respons på det.. Det blir nog bra och sålänge man har någon bra att skriva om så går det, detta blev nog faktiskt bättre än jag väntat mig.. ( Olof vet hur jag har klagat ;] )

Så, vad har då hänt idag?
Jag fick skjuts av Madde till Statoil och tog sedan en mysig promenad hem. Släppte ut Sami och gjorde hans bur ännu stärre genom att sätta till två extra delar så nu har kaninrackaren 14.4 kvadratmeter utebur att springa runt i. tror ni att han är lycklig eller?
Så kom mamma hem och vi åkte till blomsterhallen och köpte blomstercheckar och sedan var vi och köpte mat. Sushi till oss och kinesmat till Veronika. Sushin var fetäcklig så jag har hällt i mig en drickyoghurt istället nu. Efter naten tog jag mig en vilostund och sedan tog vi oss en promenad ner till Videomix & Hemköp för att hyra film och köpa godis. Nu är vi hemkomna igen och jag ska entra duschen om en stund, så fort jag skrivit lite till och sedan är det "The Heartbreak Kid" som gäller för oss.

Imorgon Ska jag till Etage och tröstshoppa litegrann för mina presentkort från H&M. och efter det ska jag minsann städa källaren så att den blir fräsch och fin.
 Ska kika lite på tågbiljetter till Katrineholm nu också .. Åker nog dit någon dag under långhelgen, måste ha min resebur så att man kan åkträna med Sami litegrann innan sommaren!

Ha en trevlig kväll allesammans
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0