cut the crap

      Mycket har hänt sedan jag skrev sist, eller rättare bestämt, mycket tid har gått sen jag skrev sist men det har inte blivit mycket gjort.. Efter ytterligare ett par frågor till mitt personporträtt känner jag mig ganska redo att börja skriva imorgon, förhoppningsvis åtminstone.
Mer material finns nu iallafall vilket känns väldigt skönt. Hela denna veckan känns ganska slitsam faktiskt men man ska väl klara det också kan man väl hoppas. Mycket plugg och sådär men man kämpar på så gott det går tycker jag.

      Jag åkte med mamma och lillasyster ut till Sjuntorp för att gratulera "lillkusinen" som fyller byxmyndig idag, grattis Jesper på födelsedagen! På vägen hem var vi på jätten och köpte godis till Prison Break så nu sitter vi mest bara och väntar .. Får skutta upp tidigare imorgon och hinna duscha, men det tar förhppningsvis max tio minuter. Och bättre än imorse då jag både lyckades svimma och få nackspärr. Bra Rebecka!
    
      En hel måndag i skolan idag också sen förra terminen, grattis på det. Till och med gympan även om jag fortfarande var lite halvdålig och nacken värkte. Men jag spelade pingis iallafall och det var kul. Gud, tråkigare referens får man leta efter tror jag.

     Ska sätta mig och skriva på en veckoplanering också, och även planering för längre fram. Denna vecka är nog bäst när den är slut, usch och blä på den!  Veckan efter denna blir grym, men ledigt från onsdag till söndag. Det ser vi fram emot och behöver! helgen efter det ska vi servera på bröllop, min syster och jag så då går hela dagen ute vid öresjö. Men men, det är mer än två veckor kvar tills dess! Just nu är det mest planerat inför imorgon, svenskan ska bli så gott som klar imorgon och sedan ska jag försöka hinna med historian och engelskan imorgon kväll. Det löser sig.

För övrigt är inte allt som det ska vara. Ingenting är som det ska vara, vilket blir jobbigt och energikrävande. Men jag har bara mig själv att skylla och det är det jobbigaste; att inte ha någon annan att skylla på. 
ha en trevlig kväll
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0