underbart ..

image6

Efter en helt underbar (hör ironin) natt och sömn från och till nu på förmiddagen sitetr jag här; helt slut och med världens huvudvärk. Jag dricker te för att inte infektionen ska komma tillbaka så att jag kan åka ut och rida iallafall.
mamma tyckte att jag skulle åka ut om jag mådde bättre senare, jag behöver det psykiskt tydligen.
Ja, det är väl rätt kan jag tänka mig. 
Jag hatar citronte me dricker för fullt nu med extra mycket citron i. Ska försöka få i mig lite pasta också så kanske man får lite extra energi. En halvtimmes sömn till kan nog göra susen.
 
Mamma fick hämta mig i Göteborg imorse. När klockan ringde sex trodde jag att jag skulle svimma av trötthet och huvudvärk. Tre timmars sömn allt som allt är underbart.
Vi pratade en del i bilen på vägen men för det mesta satt jag tyst, jag hade ingen ork att prata överhuvudtaget.
Stackars Peter har också varit vaken halva natten och varit orolig. Du är otrolig, hjärtat!
Ingen kan ha bättre pojkvän än mig, men alla uppskattar sina pojkväänner bättre än mig antagligen och det hatar jag mig för.
 
Whatever, jag ska lägga i mina fjärilar i grytan och lägga mig framför tv'n igen. Eller spela Zoo?
Jag har märkt att Zoo är ett mycket bra tidsfördriv när man har ont, ma tänker verkligen på annat då.
En ridtur skulle ju inte vara helt fel alltså. Med dubbla trosor och långkalsonger borde jag inte frysa?
Och halsduk och underställströja också. Yeah, jag kommer se ut som michelingubben i sadeln!
En lugn tur i skogen med Fantom, det är exakt vad jag behöver om jag bara känner mig lite bättre snart.

Ha en bra dag allihop!
Sms uppskattas idag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0