tisdag!

Egentligen hade jag velat lgga kvar i sängen hela dagen hos Peter, helst med honom, men det gick inte. Jag har andra pojkar att ta hand om och de har nu fått mat och motion och nu återstår bara den sista pojken; Fantom. Ska nog ta med mig digitalkameran ut till stallet och fota litegrann också, han är ju så söt min häst! Och försöka få lite fina kort på Nicki, Nisse och Zipper också!

Busungen Sami hade rymt häromdagen igen och nu får han därför bo i liten bur, stackare. men han bor ute iallafall och verkar trivas med det! Timo ska få följa med till Göteborg och bo hos Peter med mig för att imorgon följa med till Ullared, tjoho. Det blir nog finemang tror jag! nej, jag ska försöka packa ihop mig litegrann och gå mot busshållplatsen.. Det blir första bussturen för Timoskrutt, wiihi!

Ha en trevlig dag, jag ska försöka skriva mer ikväll!
Pöss & Porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0