jag blir frisk, men det är inte slut än!

var hos privatläkare i göteborg idag, mamma ringde runt halva västra götaland för att hitta någon så att jag kan bli frisk snart. och det var enkelt, det var precis som jag trodde från början;
det var p-pillrens fel.
med en jävla massa glädje tog jag emot receptet med de nya tabletterna och med lika mycket ilska gick jag därifrån. läkarna har ignorerat mig, totalt!, i nästan åtta månader. 
åtta jävla månader har jag gått med en infektion som har gjort att jag inte har kunnat planera mer än max tre timmar framåt, jag har haft ångest över att få ont så fort jag åker hemifrån och hade det pågått lite längre till hade jag även förlorat min pojkvän på köpet.
nu jävlar ska det hända grejer, både vårdcentralen och ungdomsmottagningen ska få höra en del.
jag kanske är på väg att bli frisk, men jag är inte klar med dem än! 

Kommentarer
Postat av: Saga

jag har varit med om typ exakt samma sak. Och hur kul känns de på en skala från 1 till 5 att bli ignorerad av någon som är utbildad för att hjälpa en. Skitdåligt! Hoppas du mår bättre nu i fortsättningen:)

2007-10-12 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0