i'm sorry!

Jag ber mer gånger om ursäkt än jag kan räkna att jag varit så fruktansvärt dålig på att skriva, men det har varit lite mycket ett tag. Faktumet att Alex Schulman har lagt ner sin blogg har skakat mig och hela Sverige.
nej, inte riktigt så dramatiskt är det inte men jag är väldigt ledsen eftersom jag själv var en av få som tyckte att den var riktigt bra!
Nej, det har varit mycket i skolan, internet har vägrat fungera hemma och mycket sjukdom. Fuck liksom.
Imorgon drar jag till privatläkare i Göteborg och hoppas att det ska fås ut något bra av det.
Hoppas även jag hinner käka hos Peter med mami innan vi ska hem. Dom har för jävla god mat där!
Nu är klockan snart elva och jag är supertrött så det är sängen som väntar för mig.

Det känns underbart att ha fem meter in till sängen och inte en hel trappa upp och sedan behöva gå tio meter in. Nu sitter jag nästan precis utanför min dörr. Härligt värre!
              Var och hämtade kanin också btw förra veckan som fortfarande kallas Liten då han inte fått något namn ännu. Kom gärna med förslag!
Han har kommit ganska bra tillrätta trots sin skygghet i början. Jag blir fett arg på djuraffären då han är äldre än lovat och har sår över hela kroppen. Ska ringa och prata med någon veterinär imorgon tror jag!
Timo mår fint ute men jag tycker synd om honom som är alldeles ensam!

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0