if i ever leave this world alive

image8
wherever I am you'll always be
more than just a memory


Idag är det sjukdag, eller ja nästan. Klarade två lektioner sen blev det för kallt och gjorde för ont.
Det lyssnas på musik och jag ska snart ta mig i kragen och orka skriva lite mer på min novell, den gör ont att skriva.
Riktigt ont.
Men den blir bra och det är litegrann som terapi. För att bearbeta något jobbigt ska man älta och älta! Hela tiden. Så jag ältar! 

Och lyssnar på Eminem, han är så bra när man är arg.. Och Timbaland och Good Charlotte. "Life is a short trip". Livet är verkligen en kort resa. Usch, jag blir så djup och deppig när jag är hemma från skolan. KP och jag satt och pratade efter lunchen igår, vi satt kvar vid vårat bord i fyrtiofem minuter och bara pratade. Han är bra KP. Man kan prata med honom. jag tror han uppskattade att prata han med och jag förstod honom i det han sa.

Jag tycker inte om att öppna mig för folk, jag känner mig naken, så jag berättade inga speciella hemligheter eller så. Jag berättar inte ens hemligheterna för mig själv, jag skulle berätta dom för vem som helst isåfall. Har jag hemligheter för mig själv? Nej, nu blir jag alldeles snurrig.

Jag ska skriva på min novell och fortsätta tänka på Erik. Jag saknar Erik, varje dag. Jag undrar hur livet hade varit om han hade funnits kvar. Hade han också gått samhäll då?
Nej, skriva på nu!
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0