fantom!

image7

Nu var man (äntligen?) hemma efter lång dag och ett par timmar hos hästen. Var väldigt orolig att jag skulle få ont igen när jag åkte ut men det gick bra och jag kände inte av någonting.
Fantom var snäll och framåt, vi var ute och tränade kondition genom en massa härlig galopp. Tjoho!
Mamma och pappa kom och hämtade och vi åkte hem, mamma lagade massa god mat och jag var verkligen superhungrig!

Och nu saknar jag Peter och vill bara ha honom här!
Jag har varit hemsk det senaste mot honom och efter inatt skäms jag ännu mer.
Det värsta är väl att jag inte kan pussa alls på honom heller. Jävla skit.
Menmen, han kommer imorgon, jag får väl nöja mig med det antagligen ..

Jag funderar på att lägga in roliga historier,
alternativt roliga bilder för läsarna är fett dåliga på att kommentera.
Menmen, what to do?
Förhoppningsvis kommer Isola snart, jag läängtar!
Och förhoppningsvis får jag tid på Näl snart, det går fan inte fort för sjukvården.
Menmen, what to do?

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0