columbus

jag känner mig hemskast i världen!
jag får ångest och skuldkänslor så fort jag inte uppdaterar mitt liv i bloggen. gud, så tragiskt!
så, vad är nytt? det är väl inte överdrivet.
har inte mått dåligt av infektionen något nämnvärt det sista vilket är grymt skönt!
nästa vecka bär det av på mångfaldsresa och förhoppningsvis blir det en grym blandning av tjejer i rummet (nathalie, sara och maria, plz!) det blir nog väldigt bra tror jag!

och kentkonserten närmar sig och då även peters födelsedag. åh, jag måste fixa det sista, det är bara pengar och tur kvar som saknas! och ett väldigt bra minne också .. hoppas det blir bra!
i helgen blir det bio och middag hos svägerska (läskigt ord, ickeläskig människa!) ..
och nästa helg kommer frida hit! usch, vad nervöst. det är jobbigt när man träffar någon för första gången, men jag är väldigt övertygad om att vi kommer trivas bra ihop!

nu ska jag skariva klart min engelskabokdagbok. perfekt svenska där!
ha det bra sålänge! Pöss och Pörr 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0